שאלות ותשובות נפוצות
האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?
כן, בהחלט. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "באים לאסוף". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנו יוצרים עמכם קשר על מנת להזמינכם לחנותנו ולבצע את התשלום בחנות ובמעמד המוצר. יש לציין כי לקוח המצהיר על הגעתו לחנות אינו מחויב ע"ס הפרטים שהשאיר בהזמנת האתר ועל כן, יש להביא את כרטיס האשראי לחנות (במידה ואמצעי התשלום הינו כ.אשראי).
האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?
במקרה ומדובר בהזמנת מוצר דרך שליח (UPS) אכן ניתן לבצע הזמנה ללא מתן פרטי אשראי בתנאי ואמצעי התשלום החלופי יהיה תשלום מזומן שטרות. יש לציין כי חברת השליחויות UPS אינה מכבדת תשלום במזומן שטרות נישא מ- 7000₪ ועל כן, התנאי השני להזמנה- שאינה מחייבת השארת פרטי אשראי- באתר הינו ביצוע הזמנת מוצר שסכומו הכולל אינו עולה על 7000₪ כולל מע"מ. כמו כן, כנקוב דלעיל, הלקוח מוזמן תמיד להגיע לחנותנו ולבצע רכישה כמו גם הזמנה בכרטיס אשראי/מזומן שטרות או ש'ק מזומן.
מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?
החיוב נעשה אך ורק לאחר שהמוצר/ים שהוזמן/נו אכן קיים/ים במלאי היבואן ולא לפני כן. כמו כן, חברת רשת ענק המחשבים דורשת צילום ת.ז מזהה שיועבר במייל או בפקס או ב SMS על מנת להמשיך את תהליך הרכישה. אי לכך ובהתאם לזאת הלקוח אינו מחיוב טרם נוצר עמו קשר טלפוני או דרך דואר אלקטרוני ע"י אחד מסוכני החנות.
אפשר לבוא ולהזמין אצלכם במשרד ?
בהחלט ניתן, בחנות קיימת תצוגת נרחבת של מוצרים המוצעים באתר, כך שניתן לבצע הזמנה בחנות לאחר התרשמות. יש לציין, כי לא כל המוצרים זמינים במלאי ועל כן, במקרים מסוימים, יהיה על הלקוח להמתין פרק זמן מוגדר עד להגעתו של המוצר המוזמן.
המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?
מעל 200 מוצרים עוברים תהליכי עדכון יומיומיים, הן במחירם והן במפרטיהם. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים פוקדות את אתרנו טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים", "מתגמשים" או מחלקים מתנות על טעויות מערכתיות הפוקדות כל אתר ואתר. עם זאת, חברת רשת ענק המחשבים ערנית על מנת למנוע אי נעימויות כלפי הלקוח במקרים דלעיל ובהקדם האפשרי.
כמה עולה משלוח ?
תוכלו לקבל משלוח באמצעות UPS חברה מובילה בשליחויות בארץ וחו"ל משלוח עולה 40 שקלים. המחיר למוצר ולאבירים הנלווים לו
איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?
לחצו כאן
איך מתבצע תהליך הזמנה ?
לקרא כאן
אם ניתן לבטל הזמנה ?
כן, ניתן לבטל הזמנה
האם ניתן להחזיר/להחליף מוצר ?
בהתאם למדיניות החזרת/החלפת מוצר של חברת רשת ענק המחשבים בע"מ-לפי תקנות חוק הגנת הצרכן
לחצו כאן לצפיה בתקנות
מודים לכם מראש, רשת ענק המחשבים